Sunday 8 December 2013

Alhamdulillah...

Alhamdulillah...alhamdulillah...alhamdulillah..
Syukur Ya Allah...

Akhirnye dapat juga diberi kesempatan untuk menulis atau meng'online'kan kehidupan saya di ruang maya.
Bermula dari shaklee lah saya kenal ape itu facebook...Ape itu blog...hehe
Kalau dulu saya tak pernah pon update status kat facebook.Tapi sekarang dah menjadi satu tanggungjawab plak.
Blog pon tak pernah tau cam mane nak update ke ape ker.Tau tengok dan baca yang orang punye jer..
Tapi syukur sekarang saya dah banyak belajar benda2 baru...hidup ini mesti belajar dan terus belajar dan terus belajar..
Inshaallah....

Kredit jugak untuk kawan2 yang sangat banyak membantu dan memberi sokongan..Especially mommy saya Adni Harlina Bt Adnan..Tak sangka dengan shaklee jugak saya dapat mengeratkn hubungan dengan geng2 Uitm Dungun dulu...suka sangat bila kitorang makin rapat seperti dolu2....rindu pulak zaman blajaq2 dulu...hehe
Sayang korang semua.....Siti Zuraifah, Raidah Saedan, Amirah Rifhan dan byk lagi lah...tetiba plak teringat kenangan dulu2...kenangan tinggal kenangan...hehe

Untuk permulaan kira ok la ni kan...hehe..inshaallah untuk next2 time akan improve lagi..sebab  tak ada manusia yang sempurna...kita hanya manusia biasa yang mengharapkan semuanye yang terbaik dari Allah...
ok la..anakanda sy Ayesha Zahra dh memanggil2 untuk tidur dahhh...
sebelum tidur benda wajib ambik supplement Ostematrix dan Omega...hehe
jom kita sama2 sihat dunia dan akhirat.....inshaallah....


No comments:

Post a Comment