Sunday 8 June 2014

TERUJA DAN TERUJA DAN TERUS TERUJA

Bismillah....

Alhamdulillah National Conference Shaklee telah berlangsung 2 hari 2 malam iaitu 7 & 8 June 2014.

Apa National Conference nih??

National Conference nih ialah majlis dimana awards akan diberikan kepada Master2,Presedential Master,Ahli2 Shaklee yang aktif dan efektif naik ranking setiap bulan.
Anugerah diberikan oleh Roger Barnett chairman of Shaklee.

                             
 Ucapan dari Charmain : Roger Barnett


Walaupun saya tak dapat hadir tapi tetap dapat aura nya..Macam mana dapat ekk??hehe..
Itulah kami..Group yang tak pernah tinggalkan kami. Susah senang di kongsi bersama. Mereka memberi lintas langsung pada kami yang tak dapat hadir..


                             
Ini sebahagian dari sahabat2 yang menerima award.


Semuanya pegang replika kunci kan...Mereka dapat award sebab dah layak dapat elaun kereta dari Shaklee.InshaAllah next year saya plak yang naik stage pegang replika kunci ni..Aamiin..Jom kita visualise.Elaun kereta ni bukan dapat kereta macam MLM yg lain tau...Elaun ni di beri berbentuk cash! So sesuka hati lah nak buat ape dengan duit tu kan...hehe..


                                  
                                   PM Cery bersama mommy Adni Harlina


Gambari ni saya curi dari koleksi kawan saya..hehe..(tapi tak pe saya dah minta izin).Gambar ni mommy saya bersama PM Cery iaitu pengasas group Jutawan. Memiliki pangkat tertinggi dalam Shaklee iaitu President Master. Bila tengok gambar ni saya pulak yang teruja..Jom visualise lagi dan lagi...hehe

Tak salah pon saya nak dream kan...Bukan kena bayar pon...Hak saya..hehe..Saya nak dream saya bersama diorang yang terima award tahun depan..Aamin...Mereka semua adalah mentor2 saya.

Tahniah untuk mereka semua.....

#Usaha disusuli dengan doa,keyakinan,harapan pasti kejayaan yang datang..

No comments:

Post a Comment