Tuesday 17 June 2014

JoM HiDuP LuAr BiasA

                SAPE NAK HIDUP LUAR BIASA??

Setelah hampir 30 tahun hidup sekarang baru rasa tersedar dari tidur...Terlalu asyik dok tido dan baring je sebelum ni..Ruginya...Tapi at least saya dah terjaga dari lamunan..Anda???Jom kita bertindak..Its now or never!!!



Sebelum ni tak terfikir nak kaya...Rasanya hidup macam ni pon boleh...Pergi keje...Balik keje...Cukup bulan dapat gaji...Bayar hutang semua habis...haha...Dah rasa 'SELESA SANGAT' kononnye lah...

Sekarang bila minda terbukak.Hati terbukak saya rasa saya MESTI jadi kaya dan berjaya!Kalau dulu hidup biasa-biasa sekarang saya nak ubah hidup luar biasa.Dah rasa penat hidup biasa-biasa jer..

Sekarang misi nak membantu lebih ramai yang memerlukan saya.Saya perlu duit yg lebih banyak untuk membantu rumah2 anak yatim,rumah kebajikan,tahfiz2,pondok2,ibu tunggal dan banyak lagi lah..Nak tulis semua memang banyak la...Kalau kita tak nak membantu derang sape lg yang akan membantu?Sekarang misi nak kumpul untuk bekalan akhirat...

Alhamdulillah dan syukur sangat2 sebab berjumpa dengan group Jutawan yang memang ohsemm. Sape tak join memang rugi!!!
Ahli group yang sememangnya baik hati dan tak pernah kedekut ilmu untuk dikongsi bersama.Selalu menganjurkan seminar dan coaching untuk anak didik.Selalu saling ingat mengingati.

Yang lagi best prinsip yang kami guna KAYA BERJEMAAH...maksudnye???
Kaya beramai-ramai la...Kami saling tolong menolong.Kalau sorang dah berjaya,dia akan tolong yg lain untuk berjaya gak...best kan???

Kalau dengar pun dah best,join lagi best....Apa lg....jom la....

No comments:

Post a Comment