Sunday 19 January 2014

Master Celebration

Buat pertama kalinye menghadirkan diri Master celebration anjuran shaklee. Dan buat pertama kali jugak husband turut sama dalam majlis shaklee..hehe

Terharu
Pada saat Master Zahirah dan Hafizan memasuki dewan air mata rasa nak mengalir.Saya pon tak tau mengapa..Tapi sebak. Mungkin saya terbayangkan saya dan suami yang sedang berjalan atas karpet merah.
InshaAllah, suatu hari nanti saat saya akan datang jua...aminn..


Ketika Master Zahirah dan Hafizan di atas pentas saya pon nekad akan berada di atas sana jugak bersama suami dan anak. Itu impian saya..Semuanya tak mustahil. Kalau betul2 berusaha, doa, tawakal, doa, InshaAllah kejayaan milik kami...

Bak kata master-master kalau kita diberikan rezeki dengan 4 angka jangan terus berpuas hati. Jangan pentingkan diri sendiri. Seharusnye berfikiran jauh. Kalau rezeki lagi banyak bermakna lagi banyak kita dapat menolong orang. lagi banyak dapat bantu keluarga,lagi banyak dapat keluarkan zakat.lagi banyak dapat berinfak...Masha Allah...
Betul lah pegangan mereka....help others to help others to help others...

InsyaAllah...saya akan mengikut jejak mereka yang dah berjaya...

Ya Allah...permudahkanlah urusan kami...amin...

No comments:

Post a Comment